weekend vrij - Reisverslag uit Breda, Nederland van Brenda Hamer - WaarBenJij.nu weekend vrij - Reisverslag uit Breda, Nederland van Brenda Hamer - WaarBenJij.nu

weekend vrij

Door: brendaUSA

Blijf op de hoogte en volg Brenda

03 Juli 2010 | Nederland, Breda

Hoi iedereen,

Hier ben ik weer. Ik schrijf eigenlijk meer verslagen dan ik had verwacht. Maar dat is omdat ik jullie zo veel wil vertellen. Ik maar hier zo veel mee!

Week 4 is vandaag begonnen en de tijd vliegt! Het is op het moment super warm weer en de stormen en tornados zijn gaan liggen. Eindelijk.
Dit zal ik miss ff uitleggen. In de eerste 3 weken hadden we redelijk veel stormen en 1 tornado. Dit betekende dat we met de kampers onder de grond moesten. Daar is een soort schuilkelder en dan zingen we liedjes tot het over is.
De stormen zijn nu niet zo en meer, maar met die tornado moest ik toch ff slikken. En het gaat hier zo snel. In NL zie je aankomen wanneer er een storm komt, maar hier is het in 5 minuten heel ander weer. Zo is het zonnig, je gaat naar de wc en het is donker!

We hebben ook eindelijk ons weekend vrij gehad. Wat was ik daar aan toe zeg! We hebben nu ook meer van Amerika gezien.

Vrijdag zijn we naar de bios geweest met z'n alle. Geen idee meer wat voor film, maar hij was super grappig. En natuurlijk (zoals het hoort in de USA) met een grote bak popcorn en

  • 03 Juli 2010 - 22:26

    Agnes:

    hoi brenda

    Wat leuk om je verslagen te lezen, echt grappig.
    Je maakt heel veel me zeg om jalours op te zijn.
    Gelukkig maar, en als ik het zo lees zijn het wel zo'n beetje jitsers, nederlandse liedjes zingen en ze zijn helemaal gelukkig , ha ha

    Veel pezier nog,
    Agnes


  • 05 Juli 2010 - 21:04

    Jose/ Rianne:

    Hoi Brenda,

    Kei gaaf om op deze manier op de hoogte te blijven van je reis.
    Heb nu laptop mee naar camping genomen (Groe)
    Pa en Ma staan er nu ook en morgen gaan we gezellig samen eten (grillen) daarna voetbal kijken Holland hup.
    Morgen kijkt ma bij ons op de computer en kun je een reactie verwachten.
    Heel veel lieve groetjes vanuit het zonnige zeeuwse.
    Tot de volgende keer.

    Jose/Rianne

  • 08 Juli 2010 - 19:23

    Lays:

    Hey Amerikaanse topper. Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Maak er nog een mooie tijd van!

    xuz!

  • 18 Juli 2010 - 20:28

    Buren Nellie Robert:

    Hallo Brenda,

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag op 19 juli.

    Veel plezier en groeten van
    Nellie en Robert

  • 19 Juli 2010 - 06:22

    Emiel En Dymphia:

    Hallo Brenda

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel plezier daar

    Groeten Emiel Dymphia Yannick en Gilian

  • 19 Juli 2010 - 10:03

    Jose/ Rianne:

    Ho Brenda,

    Proficiat met je verjaardag.
    Veel groetjes vanuit het zeer zonnige zeeuwse.

    Jose/Rianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

special needs camp for 9 weeks and 1 week to travel :)

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2010

Terug in NL

15 Augustus 2010

Bijna thuis...

30 Juli 2010

de laatste weken!

03 Juli 2010

weekend vrij

03 Juli 2010

weekend vrij
Brenda

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13005

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 31 Juli 2013

op ondekkingsreis

06 Juni 2010 - 25 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: