Ecuador; here we come! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Brenda Hamer - WaarBenJij.nu Ecuador; here we come! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Brenda Hamer - WaarBenJij.nu

Ecuador; here we come!

Blijf op de hoogte en volg Brenda

26 Januari 2013 | Nederland, Hulst

Met nog een paar dagen te gaan, hier alvast een verslagje. Het besef komt steeds meer dat het bijna tijd is om het vliegtuig in te stappen en de sneeuw achter me te laten! Alles gebeurt met 'een voorlopige laatste keer gedachten'! :)

De laatste periode was erg hechtisch, chaotisch en stressvol. De uitdrukking; de laatste loodjes gaan nu echt wel op! Mijn laatste verslagen voor school, mijn visum in Den Haag op halen, stressen om mijn contract wat ik maar niet kreeg en wel MOET hebben voor vertrek, om malariatabletten, om een mini laptop, alle financiele dingen regelen, enz...
Mijn leven op het moment gaat aan de hand van to do-lijstjes en mijn agenda.

Gister heb ik Breda voorlopig verlaten. Dit ging gepaard met een mooi feestje, waarvoor ik iedereen die kwam wil bedanken net zoals alle leuke cadeautjes die ik heb gehad. Ik moet nu nog een weekendje werken, met weer de gedachten: 'de voorlopig laatste keer'. Zondag nog wat visite, maandag quility time met het gezin door middel van een gourmet, dinsdag mijn kamer in Breda leeghalen en woensdag zorgen dat ik niet boven de 20kg uitkom in mijn koffer en dan is het uiteindelijk zover! Iets waarvoor ik al ander half jaar bezig ben en naar uitkijk. Een droom die uitkomt.

Het zal een mooi half jaar zijn met nieuwe ervaringen, maar ik denk ook de heftige dingen. Mooi werk met straat kinderen, waarin ik verwacht dat ik ook mezelf tegen zal komen.
Het moeilijkste zal de Spaanse taal nog worden, maar ook dat komt vast weer helemaal goed!

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes, de steun en natuurlijk de donaties waarmee ik mooie, leuke dingen kan doen voor de kindjes daar.
Jullie kunnen alle gebeurtenissen volgen via deze site, waar ik af en toe een verslag zal zetten. Maar ook via facebook ben ik te volgen. :)

Als afsluiting een toepasselijk nummer:
http://www.youtube.com/watch?v=KoPT5Mq1pzQ

Lieve mensen: tot in augustus!!!

  • 26 Januari 2013 - 14:22

    Jorn:

    Heel veel succes Brenda en vooral veel plezier!! xxx

  • 26 Januari 2013 - 15:00

    Wim En Jacquelne:

    Hallo meisje, we wllen je een hele mooie, leerzame tijd toewensen in Equador!! Geniet ervan. Groetjes van 't Steen pap en mam xxx

  • 26 Januari 2013 - 16:11

    Leonie:

    lieve bren,

    ik wil je alvast veel succes wensen en veel plezier
    ik zal je berichtjes blijven volgen! zodat we weten wat je aan het uitspoken bent.
    en zo gauw je terug bent pakken we de draad weer gewoon op en gaan we weer een dansje doen!

    xxx bye bye

  • 26 Januari 2013 - 16:26

    Ilse:

    Hoi Brenda,

    Spannende allemaal. Het gaat vast een gewelige tijd worden. Ik wens je samen met Roy en Signe als eerste een goede vlucht en een onvergetelijke tijd daar met zijn allen

    gr Ilse, wies en Jorn

  • 26 Januari 2013 - 19:06

    Martin:

    hey brenda,

    heel veel suc6 in ecuador. ik hoop dat je net zo gezond weer terug mag komen over een half jaar als dat je nu bent. Je zal veel ervaringen opdoen en veel vreemde dingen tegenkomen daar en hopelijk hebben de straatkindertjes het door jou een stukje beter.

    veel geluk,
    en tot over 6 maanden.

    dikke kus

  • 27 Januari 2013 - 14:37

    Niels:

    Hey Brenda, ik ga natuurlijk je verslagen lezen. En laat even weten wanneer je ook daar een starbucks gevonden hebt ;-) haha heel veel plezier en ik zie je eerste verslag wel verschijnen. Kus Niels

  • 28 Januari 2013 - 17:23

    Darinka:

    Brenda!
    Heel veel succes meid! Ik weet zeker, spreek uit ervaring, dat je een super gave periode tegemoet gaat in Zuid-Amerikaaaa! :) Mocht je nog tijd hebben om in de weekenden er eens op uit te gaan, bezoek zowiezo Montanita!
    Heeeel veel plezier!! Lekker genieten en ik ben stiekem wel jaloers hihi..
    Muchos besos y suerte y disfrutado todo! Un abrazo, xx

  • 01 Februari 2013 - 13:21

    Anja Bakker:

    Lieve Brenda,

    Aangezien ik dit weekend niet moet werken kan ik geen afscheid meer van je nemen. Ik zal je wel missen de komende tijd maar het belangrijkste is dat nu je droom uitkomt zoals jij dat schrijft.Je zal veel mooie maar ook minder mooie momenten hebben en als je een keer je alleen voelt denk dan maar aan die meiden in de blaauwe hoeve want we zullen je weer met open armen ontvangen. De tijd gaat snel dus deze maanden zullen ook weer zo voorbij zijn. Probeer er vooral veel van te genieten en wij zijn in afwachting van jouw verhalen.

    goede reis

    groetjes Anja

  • 01 Februari 2013 - 14:56

    Nicole De Maat:

    brenda,
    Een goeie reis toegewenst en zeker geniet van deze reis het zal een ervaring ziijn waar je later op terug kunt kijken. Het is uniek dat je dit kan doen is niet voor ieder weg gelegd. Het zal niet altijd even gemakelijk zijn maar je weet, wij vergeten jou niet en dan denk je maar eens ons hoe wij afzien dat je er niet bent om wij je ook nodig hebben, Meid het is je gegund geniet ervan lieve gr van nicole de maat

  • 01 Februari 2013 - 15:50

    Rita:



    Hallo Brenda.

    Ben je er al aangeland?
    Jij in de hitte en bij ons komt de regen er mee bakken uit.
    Dus we benijden jouw wel een beetje.
    Hoe is de reis verlopen? viel het allemaal wat mee.
    Ik had late dienst heb wel aan jouw gedacht.
    Succes en tot hoors hartelijke gr: Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Brenda

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 389
Totaal aantal bezoekers 13048

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 31 Juli 2013

op ondekkingsreis

06 Juni 2010 - 25 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: